АПТЕЧНА ПРОГРАМА отговаряща на изискванията на ЕС за финансиране

Супернова ЕРП на Алкорсофт е фармацевтичен софтуер за цялостно управление на аптеки, предназначен да помогне потребителите да рационализират процесите, свързани с отпускане на електронни рецепти, свободна продажба, управление на работния процес, следене на паричните потоци както и цялостно управление на вериги аптеки както на място така и дистанционно.
Супернова ЕРП отговаря на всички изисквания за кандидатстване по евро програми.
За нас аптечният софтуер e много повече от управление на чекмеджетата в аптеката. Водени от над 30-годишен опит, считаме че аптечният софтуер позволява на персонала да предоставя по-добри услуги и по-пълна фармацевтична грижа на пациентите. Това означава облекчаване на фармацевтите при спазване на всички изисквания на МЗ, РЦЗ, ИАЛ, НЗОК и БОВЛ и подобрено управление на аптеките. Ние разработихме нашият фармацевтичен софтуер от самото начало, с помощта на фармацевти с дългогодишен опит. Това не е просто добавка към вашата аптечна система, а напълно ново интегрирано решение, вградено в нашата аптечна софтуерна платформа.
Със Супернова ЕРП можете не само да управлявате с лекота вашите наличности, и да правите оптимални електронни поръчки към търговци на едро, имате изцяло нова платформа с инструменти за маркетинг и следене на търговските процеси, за да може аптеката да бъде гъвкава и различна при предлагането на:
  • бонусни системи и системи за служители и клиенти
  • системи за лоялност
  • системи за стимулиране и подобряване на качеството на продажбите.
В Алкор Софт вярваме, че сме проектирали революционна софтуерна платформа за фармацията.
Защо казваме това?
Това не е просто списък с функционалности, ние вярваме, че това е потребителското изживяване създадено на база на дългогодишния ни опит в правенето на специализирани фармацевтични системи.
  1. Интуитивен потребителски интерфейс
Аптеките, използващи Супернова ЕРП са установили, че новите служители често могат да започнат да работят с аптечния софтуер с малко или без никакво обучение. Толкова е просто. Една добре проектирана аптечна система ще направи вашите служители по-продуктивни и по-щастливи.
Когато имате нужда от помощ, нашият постоянен съпорт екип е на линия. Необходимо е само едно телефонно обаждане или щракване с мишката за да се свържете с нас и да получите нашето съдействие по всякакви въпроси.
  1. Системата Супернова ЕРП притежава следните модули:
  • Финансово-счетоводен Модул – не само събира финансови и счетоводни данни в реално време и генерира точни отчети и справки, но и дава възможност за пълно следене на паричните потоци както на място, така и дистанционно.;
  • Модул Складова наличност – пълно проследяване на всички доставки и продажби в аптеката, както и анализи за движението на стоките. Възможност за множество и на различно ниво класифициране на артикулите, което позволява лесно навигиране, включване в различни маркетингови инструменти, откриване и лесно проследяване на артикулите;
  • Търговски модул – изцяло нова платформа за генериране на бонусни схеми и карти за лоялни клиенти, промоции и маркетинг схеми за стимулиране на продажбите;
  • Модул Управление на персонала - предназначен за регистрация и управление на личните досиета на служителите на организацията, поддръжка на щатни разписания, а също и подготовка и автоматично изготвяне на различни видове документи, свързани с движението и управлението на персонала.
  • Модул Логистика - предназначен за верига от аптеки и дава възможност за лесно проследяване на обработката на поръчките, управление на веригата на доставките, както и върната стока, брак и т.н.;
  • Модул Екстемпорални форми с възможност за въвеждане на рецептурници;
  • Модул Администриране – с пълен контрол на потребителските права на служителите в аптеката. Управление на веригата от аптеки както централизирано, така и локално. Възможности за прехвърляне на информация от централата към аптеките и обратното;
  • Възможност за отдалечен достъп до Супернова ЕРП през web интерфейс и интегриране с електронни магазини.
Екипът от програмисти на Алкор Софт е винаги отворен за предложения за адаптиране на софтуера към вашите потребности и подобряване на функционалността.
Екипът на Алкор Софт е мотивиран и лично ангажиран с решаването на всеки ваш проблем, свързан с информационната ни аптечна система, защото да Ви помагаме и да улесняваме Вашата работа е наша кауза.
На разположение сме за обсъждане на въпроси и казуси, свързани със софтуера Ви.
Екипа на Алкор Софт

ПРОЕКТ ЗА ИЗМЕНЕНИЕ НА НАРЕДБА Н-18

Публикуван е за обществено обсъждане проекта за изменение на Наредба Н-18. Можете да видите проекта ТУК.

Проектът ще бъде на публично обсъждане до 19.02.2021 год.

Промяната е свързана с въведените промени в ЗДДС от 2021 година.

Основните промени са свързани с премахването на задължителния характер на софтуера за управление на продажбите (СУПТО). СУПТО става доброволно и може да се ползва при желание от потребителите.

Във връзка с това в проекта на Наредба Н-18 е упоменато, че всички потребители на софтуер, които ползват версия СУПТО и са декларирали това пред НАП с декларация, могат да подадат коригираща декларация отново в НАП по същия ред. По този начин те уведомяват Данъчната администрация, че вече няма да ползват СУПТО. Тези потребители, които се откажат от ползването на СУПТО са задължени в срок от три месеца от подаване на декларацията да премахнат УНП от фискалните си бонове.

Потребителите, които изберат да ползват версия СУПТО, имат право да изберат софтуер от списъка с декларираните софтуери на НАП и нямата право да ползват никакъв друг софтуер, които не е СУПТО в обектите, където работи СУПТО. Софтуерът в тези обекти подлежи изцяло на регулациите на Приложение 29 от Наредба Н-18

Във връзка с всичко описано по-горе, моля всички потребители на системите Фарма Про и Маркет, които са декларирали използването на СУПТО версия на двата софтуера пред НАП, с декларация подадена пред НАП с електронен подпис, да се свържат с Екипа на Алкор Софт, за да получат инструкции от нас за по нататъшното използване на софтуера, в зависимост от това каква версия ще решат да ползват – СУПТО или НЕСУПТО.

Бъдете здрави!

Екипът на Алкор Софт ЕООД

Е-решения за по-добро здравеопазване. Конференция на Капитал

АЛКОР СОФТ взе участие в Конференцията на Капитал "Е-решения за по-добро здраве".

На проведената на 22. Януари Конференция, организирана от Капитал – „Е-решения за по-добро здраве“, беше представено решението на Алкор Софт за изпълнение на електронна рецепта в аптеките, при използването на аптечна програма Фарма Про.

На събитието бяха обсъдени множество теми свързани с дигитализацията на сектора и новите възможности които предлагат технологиите за подобряване на здравеопазването.

Невена Преславска запозна аудиторията с процеса на внедряване на електронната рецепта в аптекитепредимствата и трудностите при внедряването.

Бяха показани предимствата от използването на електронната рецепта.

Аудиторията се запозна и с проблемите, които срещат ИТ разработчиците при внедряването на новите решения в сектора.

Беше изтъкната необходимостта от обучение на магистър фармацевтите за работа с НЗИС и нуждата от глобално представяне на системата.

Повече за събитието можете да видите ТУК

АЛКОР СОФТ ЕООД пусна изпълнението на електронните рецепти във всички аптеки.

На 18 декември 2020 г. изпълнението на електронните рецепти беше пуснато пилотно в определен брой аптеки.

След направени допълнение и тестове в началото на 2021 година екипът на Алкор Софт пусна изпълнението на електронните рецепти във всички аптеки, които работят с аптечна програма Фарма Про.

Всички аптеки, които работят с аптечна програма Фарма Про могат да изпълняват издадени от лекарите електронни рецепти – бланка 5 и 5А. Това става напълно автоматично след търсене по ЕГН и дата на рецептата предоставени от пациента на гишето. Рецептите се зареждат автоматично, след което минават всички проверки, необходими за валидиране и одобрение от НЗОК. Процесът е изключително бърз и лесен и отнема секунди.

Пълно описание на процеса по изпълнение на електронна рецепта – бланка 5 и 5А можете да видите във видеото.

Изпълнението на бяла електронна рецепта, издадена от лекар, се извършва ръчно в момента. Т.е. рецептата все още не може да бъде изпълнена напълно автоматично, поради уточняване на номенклатурата на изписаните форми от страна на МЗ.

 

Белите електронни рецепти на всеки пациент могат да бъдат намерени на сървъра на НЗИС  и визуализирани на екран, дадена е и възможност при желание от страна на фармацевтите да бъдат отпечатани на принтер, след което да се изпълнят от магистър фармацевтите, както всички бели рецепти до момента.

Екипът на Алкор Софт работи по процеса на автоматизиране и на белите електронни рецепти.

След реализиране на техническа възможност от страна на Националната Здравно-информационна система (НЗИС) за изпълнение на електронните рецепти в оф лайн режим (т.е. когато в аптеката няма свързаност с Интернет), екипът на Алкор Софт ще предостави възможност за изпълнение на електронните рецепти и по този начин.

Всички аптеки, които желаят да изпълняват електронни рецепти мога да разпечатят стикер, който да залепят на витрините си. Стикер за разпечатване можете да намерите ТУК

Всички материали свързани с работата на софтуерните системи, създавани от Алкор Софт ЕООД, можете да гледате и в нашия YouTube channel

 https://www.youtube.com/channel/UCS7w8ykHEcq05Qvv1dV2K_w

На разположение сме за възникнали въпроси!

Екипът на Алкор Софт ЕООД

Тел: 02 418 47 60

E-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.

 

 

 

Фармацевтична програма Фарма Про дава възможност за обработване на "S" рецепти в аптеките.

Уважаеми Колеги,

Във връзка със създалата се епидемиологична обстановка и решението на НЗОК и МС за отпускане на лекарствени средства от аптеките само по рецептурна книжка без издадена рецепта от ОПЛ, екипът на Алкор Софт Ви информира за следното.

Направени са промени в софтуера с цел въвеждане на служебна рецепта (S рецепта), както за нормалните рецепти, така и за хроничните.

Служебните рецепти могат да се изпълняват само в аптеката, в която е изпълнена последната оригинална рецепта. Служебните рецепти не могат да променят лекарствата в оригиналната рецепта.

Как можете да изпълните S рецепта можете да видите в рубриката Обучение на нашия сайт - http://www.alcorsoft.bg/pharmasist-learning

Благодарни сме Ви, че в тази обстановка се грижите за нашето здраве!

Пазете се и бъдете здрави!

Екипът на Алкор Софт

АПТЕЧЕН СОФТУЕР

Компанията е специализирана в създаването на фармацевтичен и медицински софтуер. Дългогодишният ни опит в създаването на специализирани системи ни даде възможност да създадем удобен, интуитивен и лесен за работа софтуер.

ПРОФИЛ НА КУПУВАЧА

Предлагаме на Възложителите на обществени поръчки (ОП) специализирано софтуерно приложение, което позволява лесно и бързо управление и публикуване на информацията в „Профила на купувача”

ERP СИСТЕМИ

Предлагаме ЕРП системи за управление на фармацевтични и медицински складове и производства.

ЕЛЕКТРОННИ МАГАЗИНИ

Разработваме специализирани електронни магазини и е-дрогерии. Вземете своята е-дрогерия или изградете свой магазин в мрежата.